Aktualności

Zastrzeżenia dotyczące przesyłanych ofert i realizowanych zamówień w warunkach pandemii
16 marca 2020

Z uwagi na sytuację związaną z rozprzestrzenianiem  się koronawirusa COVID-19 oraz w związku z wprowadzeniem przez służby sanitarne oraz władze publiczne wielu krajów środków prewencyjnych, mających na celu ograniczenie liczby zakażeń, chcielibyśmy Państwa poinformować o wprowadzeniu poniższych ustaleń do procesu realizacji zamówień przez IDAL UMDS:

  1. Wszystkie terminy podawane w ofertach lub na potwierdzeniu zamówienia mają charakter orientacyjny i  w zaistniałych okolicznościach nadzwyczajnej zmiany stosunków, jeżeli spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby IDAL UMDS rażącą stratą, mogą w każdej chwili ulec zmianie. W przypadku wstrzymania produkcji lub zamknięcia granic – zamówienia będą wstrzymane lub anulowane.
  2. W związku z problemami logistycznymi  (brak dostępnych jednostek transportowych w krajach, z których towary są odbierane) oraz rosnącymi kosztami przewozu towarów, również ceny podane w ogłoszeniach na stronie www, reklamach, cennikach, choćby skierowanych do ogółu lub do poszczególnych osób, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 k.c. – zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji cen podawanych w zaproszeniach ofertowych lub cennikach IDAL UMDS w przypadku wzrostu kosztów importu uwzględnionego w cenie towaru.
  3. Za każdym razem kiedy będziemy musieli zastosować się do przypadków opisanych powyżej, nasi klienci będą poinformowani o tym fakcie w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania (akceptacja, modyfikacja, anulowanie zamówienia).
  4. Przypominamy, iż zgodnie z OWST nie odpowiadamy za opóźnienia przewoźników zewnętrznych, natomiast nasz własny transport w czasie pandemii może również się opóźniać z powodów od nas niezależnych. Prosimy o planowanie terminów dostaw z odpowiednim wyprzedzeniem.

Chcemy Państwa zapewnić, że dokładamy wszelkich starań aby minimalizować, na tyle ile jest to możliwe, negatywny wpływ obecnej sytuacji na naszą i Państwa działalność. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie będziemy mogli wrócić do standardowego sposobu realizacji zamówień w naszej firmie.